Hyppää sisältöön

Frisbeegolfia

Keskiviikkona 6.5 aloitettiin uuden liikuntamuodon parissa.
Ohjatusti frisbeegolfia Teemu Wirkkalan sekä Rasmus Yli-Kotilan opastuksella Vapaa-aikakeskuksen maastossa. Aloitus-kokoontuminen oli KitinVaparin aulassa ja mukavasti oli väkikin lähtenyt mukaan, kun kolmekymmentä osallistujaa oli mukana.
Frisbee jatkuu toistaiseksi keskiviikkoisin klo 13.

Mukavia heittohetkiä!

Jaa tämä artikkeli